نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ضرورت تلاش آحاد مسئولین و مردم برای تحقق شعار سال/ قرن جدید فصل درخشش انقلاب اسلامی است

دری نجف‌آبادی بیان کرد: با اراده و عزم همه جانبه و تلاش مضاعف گام دوم انقلاب و قرن جدید، فصل درخشش انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی باید کمبودها و مشکلات در کشور برطرف شود و این نیازمند هم افزایی و مشارکت همه جانبه است.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در شورای اداری استان مرکزی گفت ت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی و مملو از فرصت های گران سنگ است که باید به خوبی قدر بدانیم و خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت درک کردن بهار طبیعت و بهار قرآن را به ما عنایت داشتند و باید از فضائل عظیم این ماه مبارک به خوبی استفاده کنیم.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: شب زنده داری، صیانت همه جانبه از خود و جامعه اسلامی، محبت و مهربانی به دیگران، ترک گناهان، کمک به نیازمندان، پاکیزه عمل کردن در همه ابعاد، رعایت حقوق دیگران و دستگیری نیازمندان وترویج کمک مومنانه از اولویت های ماه مبارک رمضان است و باید نگاهمان به این ماه مبارک کیفی باشد و از سفره ولایت، احسان ، عدالت و پاکیزگی این ماه به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه به برکت خدمت رسانی همه جانبه دستگاه های مختلف در استان نوروز نسبتا مطلوبی در سطح استان شاهد بودیم و شور، نشاط و امید در بین مردم دیده میشد و قدردان همه زحمات هستیم.

امام جمعه اراک افزود: آمادگی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری که حکیمانه و هوشمندانه تولید، دانش بنیان و اشتعال آفرینی نامگذاری شده یک ضرورت است و مقام معظم رهبری در طی یک دهه اخیر ابعاد اقتصادی مختلفی برای شعارهای سال مطرح کردند که همه آنها باید کنار یکدیگر دیده شوند و سالجاری محور شعار سال دانش بنیان بودن آن است که باید همه جانبه دیده شود.

وی یادآور شد: توسعه شرکت های دانش بنیان و داشتن خروجی های مناسب در همه بخش های کشور بسیار با اهمیت است و ایجاد شرکت های دانش بنیان صرف ارائه آمار، فریبکاری است و نباید انجام شود و خروجی شرکت های دانش بنیان بهره وری بیشتر، ارزش افزوده و نهایتا جهش واقعی تولید کیفی کشور باشد و لذا ایجاد تحول با محوریت دانش بنیان در اقتصاد کشور یک ضرورت است.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: توسعه فرهنگ دانش بنیان در بخش های مختلف کشور یک ضرورت است و دانش بنیان بودن شعار سال باید زمینه ایجاد یک تحول عظیم در اقتصاد را رقم بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: استان مرکزی با وجود صنعتی بودن آن ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف دارد که باید در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید پای کار بیاید.

وی افزود: محور تولیدات در کشور باید به ایران قدرت رقابت پذیر و کیفی شدن تولید کمک کند و صنایع نیز باید فعالیت خود را با محوریت دانش بنیان تقویت و توسعه دهند.

امام جمعه اراک بیان کرد: واردات ۳ میلیارد دلار گوش تلفن همراه و ۲ میلیارد وسایل آرایشی با وجود کمبود ارز در کالاهای اساسی آفت اقتصاد کشور است و باید این رویه اصلاح شود و قدرت رقابت در سایر بخش های تولیدی ایجاد شود و جهش تولید کیفی باید به گونه ای باشد که استقلال همه جانبه را در کشور رقم بزند.

وی افزود: ایران اسلامی باید قطب فعالیت های تولیدی در منطقه و دنیا باشد و در همه زمینه ها تحول ایجاد شود و به فضل الهی قرن جدید باید قرن درخشش ایران اسلامی در همه ابعاد و حضور قدرت آفرین در همه بخش ها باشد.

امام جمعه اراک یادآور شد: امروز پس از ۴۳ سال اقتدار انقلاب اسلامی قدرت های دنیا به این نقطه رسیده اند که از پس جمهوری اسلامی برنمی آیند و در همه توطئه ها علیه انقلاب اسلامی زمین گیر شده اند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: با اراده و عزم همه جانبه و تلاش مضاعف گام دوم انقلاب و قرن جدید، فصل درخشش انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی باید کمبودها و مشکلات در کشور برطرف شود و این نیازمند هم افزایی و مشارکت همه جانبه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: محدودیت های آبی در سال جدید با ایجاد تحول در بخش های مختلف کشاورزی یک ضرورت است و روش های سنتی در کشاورزی باید اصلاح شوند.

وی افزود: شروع آموزش حضوری مدارس امری بسیار مبارک است و باید با عزم و اراده قوی و تلاش مضاعف حرکتی تحول افرین در نظام آموزشی و تربیتی رقم بخورد و عقب ماندگی های دوسال بیماری کرونا که آسیب زیادی به تربیت و آموزش وارد کرد مورد توجه باشد.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: برنامه ریزی هدفمند برای گرایش نوجوانان به سمت ارزش های اسلامی ، دینی و انقلابی و تربیت نسلی در تراز انقلاب برای پرورش مدیران آینده نظام اسلامی اولویت آموزش و پرورش باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید هنر آفرینی و ایجاد ابتکار در اداره کشور باید مورد توجه مدیران باشد و باید ایران اسلامی در همه ابعاد پیشگام و پیشتاز باشد و هرکسی که در این مسیر گام برمی دارد، در مسیر خدمت به مردم و ساختن ایرانی قوی است که قدم های آن موثر است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار