استخر شنای رشتخوار امسال به بهره‌برداری می‌رسد

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امشب در جلسه شورای اداری رشتخوار اظهار کرد: رسیدگی به سایت اداری یکی از نیازهای روز و مورد تاکید در شهرستان رشتخوار است، که انشاالله برای پیگیری و اتمام سایت اداری باید اهتمام ویژه مد نظر قرار بگیرید.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۶۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امشب در جلسه شورای اداری رشتخوار اظهار کرد: رسیدگی به سایت اداری یکی از نیازهای روز و مورد تاکید در شهرستان رشتخوار است، که انشاالله برای پیگیری و اتمام سایت اداری باید اهتمام ویژه مد نظر قرار بگیرید.

 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از موضوعات و مطالبات مسئولان و مردم در رشتخوار رسیدگی به استخر نیمه تمام این شهرستان است، که بسیار علاقمندیم انشاالله تلاش کنیم این استخر در چند ماه آینده قبل از نیمه سال به بهره‌برداری برسد.

 

سجادی همچنین با تقدیر از حضور نمایندگان مردم در بخش های مختلف برای بیان مطالبات و درخواست ها، یاداور شد: با حضور نمایندگان محترم اقشار و همینطور اعضای محترم شورای اداری موضوعات و مسائل ارزشمندی متعدد و متنوعی مطرح شد که انشالله در دستور کار قرار خواهد گرفت، برای پیگیری نیز نامه‌های متعددی به دستمان رسید،که انشاالله امانت‌داری می‌کنیم و به حوزه‌های مختلف و ارگان‌های مختلف و وزارتخانه های مختلف موضوعات قابل پیگیری است.

 

وزیر ورزش و جوانان کشور در پایان تصریح کرد: انشالله که نتیجه این سفر به صورت اجرایی به سمع و نظر هم میهنان عزیزما خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار