مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر:

ماه رمضان ماه خودسازی،عزت نفس و بندگی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی،عزت نفس و بندگی است.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۷۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در مراسم افتتاحیه ماه مبارک رمضان در جمع کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در خط مرزی جنوب غرب خوزستان افزود: مبارک رمضان؛ ماه رحمت الهی، ماه میهمانی خدا، ماه خودسازی و فرصتی برای بازگشت انسان عاصی و سرگشته و وامانده از حریم لطف و کرم الهی به دامان مهر و رافت و رحمت پروردگار است.

 

حجت‌الاسلام یحیایی بیان داشت: در این ماه است که همه بندگان خدا بدون توجه به طیف و طبقه و صنف و سویه و جایگاه و وجهه اجتماعی و موقعیت سیاسی و... در کنار هم، ملزم به تحمل گرسنگی و تشنگی می شوند؛ تا همگی بالسویه از ضیافت الهی که با هدایای ارزنده رحمت و مغفرت و برکت در هر یک از سه دهه این ماه عزیز و عظیم، مزین شده بهره مند و شریک گردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) تصریح کرد: ماه رمضان ماه خودسازی، عزت نفس و بندگی و عبودیت خالصانه حضرت حق، غلبه بر هواهای نفس اماره،‌ درک انسانی از همه طیف ها و طبقات اجتماعی به ویژه فقرا و فرودستان است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این ماه،‌ حکمت و  مشیت الهی به گونه ای قرار داده شده که همگی از نظر ثروت و مکنت و دارایی در شرایط

همسان و مشابهی قرار داشته باشند و به این ترتیب، تلخی ها و مشقت های فقرا برای ثروتمندان نیز قابل درک گردیده و حس نوع دوستی و بخشش گری و کرم و لطف و انصاف و کمک به فرودستان در جامعه، همگانی و فراگیر گردد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار