امام جمعه سورشجان؛

جهاد کبیر در گرو تبیین است

حجت الاسلام والمسلمین شاهسون، با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه تبیین نکردن مسائل برای مردم است، گفت: جهاد كبير به ميزان زيادی متوقف به تبيين است.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۸۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کلاس های تفسیر قرآن ویژه ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شاهسون امام جمعه شهر سورشجان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهسون در این جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به آیه شریفه 183 از سوره مبارکه بقره « یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کتِبَ عَلَیْکمُ الصِّیامُ کما کتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکمْ لَعَلَّکمْ تَتَّقُونَ » اشاره کرد و گفت: بر اساس این آیه شریفه قرآن روزه بر پیشنیان نیز واجب بوده است.

امام جمعه شهر سورشجان افزود: خداوند ماه رمضان و روزه این ماه را راهی برای صفا یافتن روح و پاکی فطرت قرار داده است.

حجت الاسلام شاهسون گفت: رمضان ماهی است که در آن قرآن برای راهنمایی مردم و مشخص شدن فرق بین حق و باطل نازل شده و در این ماه خاص، کتاب خاص، به قلب انسان خاص نازل شده و به شما توصیه می کنم در این روزهای خاص قرآن را تلاوت کنید.

امام جمعه سورشجان در رابطه با جهاد تبیین، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همه ما را به جهاد تبیین فرا خوانده  است. اينکه حضرت آقا تاکید ویژه دارند به خاطر اين است كه امروز جهاد كبير به ميزان زيادی متوقف به تبيين است.

وی، بیان دلیل احکام شرعی را در افزایش تقید و تعهد عمومی به اجرای مسایل دینی مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که در رابطه با جامعه امروز وجود دارد تبیین نکردن مسائل برای مردم است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار