فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

عملیات احداث ۷۴۵ واحد مسکونی به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا کلید خورد

ساری-فرمانده سپاه کربلا از کلنگ زنی ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان خبرداد و گفت: این واحدها با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرستان‌های ساری، نکا، جویبار، فریدونکنار، سیمرغ و کلاردشت ظرف مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۰۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

عملیات احداث ۷۴۵ واحد مسکونی به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا کلید خورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، پیش از امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ آئین متمرکز کلنگ زنی آغاز احداث در ۶ شهرستان استان مازندران با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، دکتر علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران  و سایر مسئولین مربوطه در روستای خنار آباد ساری برگزار شد.

عملیات احداث ۷۴۵ واحد مسکونی به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا کلید خورد
سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این آئین، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از کلنگ زنی ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان خبرداد و گفت: براساس تفاهم نامه‌ای با اداره کل ، بسیج سازندگی سپاه کربلا برای ساخت این تعداد واحد‌ها مکلف شد که طرف دوسال واحد‌ها را ساخته و تحویل دهد.

فرمانده سپاه کربلا افزود:سپاه از ظرفیت بسیج، و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برای ساخت مسکن برای قشر مستضعف استفاده کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت واحد‌ها به مردم تحویل شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه  این واحد‌های مسکونی در قالب فاز اول نهضت ملی مسکن دولت مردمی سیزدهم است، خاطرنشان کرد: این واحدها با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرستان‌های ساری، نکا، جویبار، فریدونکنار، سیمرغ و کلاردشت ظرف مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها