خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

پذیرش بیش از ۲۹ هزار مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش حدود ۲۹ هزار و ۶۳۷ میهمان در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان این در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۳۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود نقوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۷ هزار و ۴۸۱ خانوار در مراکز اسکان نوروزی استان پذیرش شدند، اظهار کرد: براساس آمار استخراج شده از سامانه اسکان فرهنگیان، در مجموع تا پایان تعطیلات نوروزی ۲۹ هزار و ۶۳۷ میهمان که بیشتر آن‌ها را فرهنگیان تشکیل داده بودند در این ستاد‌ها مورد پذیرش قرارگرفتند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۰ هزار و ۳۸۳ هزار نفر روز در ۶ هزار و ۹۳۶ اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: در نوروز امسال کیفیت بخشی به برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفت تا ضمن ارائه خدمات بهتر به میهمانان نوروزی، رضایت آن‌ها در ابعاد مختلف جلب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با قدردانی از دست اندکاران و عوامل اجرایی ستاد‌های اسکان فرهنگیان درسراسر استان، ابراز امیدواری کرد: از تجربه نوروز امسال در برنامه‌های آتی ستاد اسکان فرهنگیان به ویژه در ایام تابستان در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه‌های این ستاد استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات