رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان مطرح کرد:

جهاد تبیین در راستای تحکیم بنیان خانواده و فرهنگ افزایش جمعیت محور کار مبلغان دامغانی

دامغان_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از فعالیت 92 مسجد شهری و روستایی در ماه رمضان در دامغان خبر داد و گفت: جهاد تبیین در راستای تحکیم بنیان خانواده و فرهنگ افزایش جمعیت در دستور کار مبلغان دامغانی قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۴۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدعلی ملکیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شهرستان اظهار کرد: 92 مبلغ در 44 روستا و 48 مسجد و تکایای سطح شهر که اکثریت مبلغان بومی می باشند فعالیت تبلیغ و تبیین معارف دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان را آغاز کرده‌اند.

ملکیان جهاد تبیین را مهمترین ابزار تبلیغ در ماه رمضان دانست و گفت: جهاد تبیین در راستای تحکیم بنیان خانواده و فرهنگ افزایش جمعیت در دستور کار مبلغان قرار گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان بیان کرد: طرح قرآنی نور الثقلین با هدف شناسایی و سازماندهی جلسات قرآن خانگی و همچنین طرح افطاری ساده در طی ماه رمضان در شهرستان اجرا می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان دامغان از فعالیت 22 خانه و مؤسسه قرآنی در شهرستان خبر داد و افزود: 138 هیئت و 220 مداح در سامانه طوبی ثبت و مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: 2 گروه تبلیغی در مکان‌های عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها به فعالیت امر تبلیغ، برگزاری مسابقات دینی و ایستگاه‌های نقاشی، پاسخ به سؤالات شرعی و... می پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار