خبرهای داغ:
آیت الله فاضل گلپایگانی:

هر کس خود را به خدا نزدیک و وابسته کند، راه مستقیم هدایت را طی کرده است

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کس خود را به خدا نزدیک و وابسته کند، راه مستقیم هدایت را طی کرده است و به جلو حرکت می کند و این وعده قرآن است.در انقلاب اسلامی خداوند ما را عزیزتر و دشمنان ما را منزوی تر کرد چون آنها از خداوند غفلت کردند.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۷۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

هر کس خود را به خدا نزدیک و وابسته کند، راه مستقیم هدایت را طی کرده است/ هر کس دوست دارد قویترین مردم باشد توکل به خدا کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آیت الله فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در جمع پاسداران سپاه نینوا گفت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بستر مناسب و چهره زیبای اسماء حسنای الهی که سراپا رحمت و مغفرت و عنایات الهی در آن روشن است، فرصت بسیار خوبی است که از آن بتوانیم به نحو احسنت استفاده کنیم، چرا که این ماه ماهی است که درهای بهشت به روی همه باز و در های جهنم بسته و شیاطین در غل و زنجیر هستند.

وی افزود: ما در قبل از انقلاب نمی توانستیم به راحتی تبلیغ کنیم چرا که مکررا تذکر می دادند علیه شاه و اسرئیل و ... صحبت نشود، اما امام خمینی(ره) توانست یک انقلاب ریشه دار را بوجود بیاورد که سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی را ریشه کن کند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اگر خدا همراه آدم باشد، شرق و غرب عالم و همه جهان در مقابل او قرار گیرند، هیچ کاری نمی توانند انجام دهند. خداوند وقتی بنده اش را دوست داشته باشد طرف مقابل را ضعیف می کند چون آنهایی که با خداوند ارتباط ندارند تو خالی هستند و می ترسند.

وی عنوان کرد: هر کس خود را به خدا نزدیک و وابسته کند، راه مستقیم هدایت را طی کرده است و به جلو حرکت می کند و این وعده قرآن است. در انقلاب اسلامی خداوند ما را عزیزتر و دشمنان ما را منزوی تر کرد چون آنها از خداوند غفلت کردند.

آیت الله فاضل گلپایگانی اذعان داشت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب با قرآن انس دارند و رهبری ایشان بر اساس آیات قرآن است، معتقد است که خداوند پشتوانه ماست، زیرا خداوند بهترین حافظ بشر است.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم(ص) گفت: هر کس دوست دارد قویترین مردم باشد توکل به خدا کند. پیغمبر(ص) در مقابل همه حوادث پیروز شد چون خداوند حافظ ایشان بود و به خدا تکیه می کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار