خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تبیین مسائل فرهنگی نباید به پوستر و بنر منتهی شود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: در تبیین مسائل فرهنگی مقام معظم رهبری می‌فرمایند از کار‌های ویترینی پرهیز شود یعنی اکتفا به چاپ بنر و پوستر نشود بلکه این مسائل مهم سیاست گذاری و اجرا شود.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۸۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در نشست تخصصی بررسی و تبیین مسایل مختلف فرهنگی و اجتماعی، افزود: این جلسات مورد توجه دین مبین اسلام است و پیشوایان ما بر برگزاری این جلسات تاکید دارند و خداوند متعال می‌فرماید بحث علمی میان بندگان من، چون به رسیدن به من بیانجامد دل‌های مرده با آن زنده می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص بررسی موضوع جهاد تبیین و موضوع شعار سال جاری عنوان کرد.

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: در این جلسات موضوعات مورد نقد و تحلیل قرار گرفته و برای کاربردی کردن جلسات نیز از مسئولین مربوطه دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این نشست‌ها مقدمه‌ای برای حل و فصل مشکلات جامعه می‌شود در این خصوص از صداوسیمای استان قدردانی می‌کنیم که جلسات را ضبط و پخش می‌کنند تا همگان از این جلسات بهره‌مند شوند چرا که هم برکات مادی و هم معنوی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار