پیام تسلیت سازمان بسیج سازندگی به مناسبت شهادت طلبه جهادگر به دست ایادی منافقین

سازمان بسیج سازندگی طی اطلاعیه‌ای شهادت طلبه جهادگر و جان بر کف حجت الاسلام اصلانی به دست نیرو‌های شرور و افراد دست نشانده ساده لوح ضد انقلاب در حرم رضوی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۶۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج سازندگی طی اطلاعیه‌ای شهادت طلبه جهادگر و جان بر کف به دست نیرو‌های شرور و افراد دست نشانده ساده لوح ضد انقلاب در حرم رضوی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه طلبه جهادگر حجت الاسلام والمسلمین اصلانی جراحت شدید حجت الاسلام دارایی و پاکدامن به دست افراد شرور و جنایتکار نیرو‌های ضد انقلاب و مجهول الهویه، نشانه دیگری از خصم بی پایان دست نشانده‌های استکبار و اوج شقاوت و بی رحمی این انسان نما‌های وحشی صفت است.

در یک حمله با سلاح سرد در دومین روز از ماه مبارک رمضان در حرم رضوی؛ شاهد جنایتی دیگر از سوی دشمنان قسم خورده خود بودند که همچون سالیان گذشته از هیچ تلاشی برای اخلال در امنیت و آسایش مردم ایران اسلامی فروگذار نبوده اند و این بار هم سینه‌های ستبر سربازان جان بر کف جهادگران به ویژه طلاب جهادی سپر آسایش و امنیت مردم عزیز کشورمان در برابر تجاوز دشمن خونخوار گشت.

بی شک دشمنان انقلاب اسلامی از طریق دست‌های پشت پرده به ویژه با کمک گرفتن از منافقین کوردل و مستکبرین ظالم و با بکارگیری افراد ساده لوح فریب خورده با هدف ایجاد شکاف و فاصله بین وحدت شیعه و سنی و ایجاد ناآرامی در کشور؛ تمامی تلاش خود را بکار گرفته است.

این طلبه شهید و دو طلبه مجروح از جهادگران گروه‌های جهادی فعال در حاشیه شهر مقدس مشهد بوده و خدمات شایانی به محرومیت و مستضعفین منطقه داده اند.

سازمان بسیج سازندگی به نمایندگی از ۴۲ هزار گروه جهادی این تجاوز بی رحمانه و اقدام شنیع ضد انقلاب را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده این طلاب شهید، این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته و برای روح بلند و آسمانی این شهید گرانقدر رحمت، مغفرت و آرامش در جوار امن الهی را مسئلت می‌نماید.

همچنین برای سلامتی دو طلبه عزیز دیگر آرزوی سلامتی داریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار