دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با حجت الاسلام قاضی عسگر

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۶۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران وحجت الاسلام و المسلمین صمد بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و هیات رئیسه با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور یافته و ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان مسئول جدید این آستان مقدس آروزی توفیقات روز افزون و خدمت به زائران این حرم شریف و توسعه و گسترش  فضای  معنوی و معرفتی در قبله تهران شدند.

در این دیدار سردار ذوالقدر گزارشی از برنامه های سپاه استان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، طرح سردار سلیمانی و توزیع کسترده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در راستای مقابله با ویروس کرونا و... ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین صمد بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، نیز با اشاره به اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) و چهلمین روز رحلت آیت الله محمدی ری شهری تولیت فقید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر به عنوان سخنران این مراسم در سپاه استان دعوت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار