خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

اقدامات تروریستی در حرم رضوی بخشی از سناریوی آمریکایی است

این اقدام وقیحانه حمله به روحانیون جهادگر در حرم رضوی که بخشی از سناریوی آمریکایی است از یک اتاق فرمان می گیرد. در این اقدامات تروریستی، شایعه پراکنی ها و اختلافات مذهبی؛ شیعه و سنی و ایران و افغانی هدف گرفته شده است.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۹۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالرضا(ع) استان در محکومیت اقدام وحشیانه و حمله به سه نفر از روحانیون جهادگر روزه دار در حرم مطهر رضوی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


" وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ "
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را هدایت می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، وارد میکند. محمد/۶_۴

 

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان بار دیگر استکبار جهانی دستان جنایتکار خود را به خون پاک روحانی جهادی و مخلص حجت الاسلام شهید اصلانی و نیز مجروحیت دو طلبه عزیز جهادی دیگر حجج السلام پاکدامن و دارایی آغشته کرد.


این اقدام وقیحانه که بخشی از سناریوی آمریکایی است از یک اتاق فرمان می گیرد. در این اقدامات تروریستی، شایعه پراکنی ها و اختلافات مذهبی؛ شیعه و سنی و ایران و افغانی هدف گرفته شده است.
آمریکایی ها برای نجات خود از بن بست منطقه ای و در حاشیه قرار دادن جنایات وحشیانه صهیونیست ها در فلسطین در صدد کشاندن درگیری به داخل ایران و دمیدن بر آتش اختلاف ایرانی - افغانی و شیعه و سنی هستند.


پیشرفت کشور ایران که با نگاه اعتقادی ،جهادی و ادای تکلیف دینی شروع شده توقف ناپذیراست وبا خون شهدایی همچون اصلانی و جانبازی ایثارگرانی چون پاکدامن و دارایی صدور انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان بیشترخواهد شد و بر هرشاخسار آن،جوانان طلبه شهادت طلب وانقلابی بی شماری، به ثمر خواهد نشست.


ما طلاب و روحانیون بسیجی استان خراسان جنوبی ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و تعرض به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، شهادت روحانی مخلص، شهید اصلانی را به محضر امام زمان(علیه السلام)و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت حزب الله،خصوصا خانواده عزیزشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال شفای آن دو روحانی جهادی عزیز را مسئلت نموده و خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آنیم و اعلام میداریم که در انجام تکلیف خود در جهاد تبیین نسبت به توطئه های استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.ان شاالله

 

روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی

 ۱۷فرودین ۱۴۰۱ مصادف با چهارم رمضان ۱۴۴۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار