متن بیانیه سازمان بسیج مداحان در پی حادثه تروریستی حرم رضوی و شهادت روحانی جهاد گر به شرح زیر است.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۷۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان ،  استکبار جهانی دستان جنایتکار خود را به خون پاک روحانی مخلص و جهادگر حجت الاسلام والمسلمین اصلانی و جراحت شدید حجج اسلام "پاکدامن" و "دارایی" آغشته کرد و با هتک حرمت به ساحت پاک و مقدس حرم رضوی (ع)  موجب تألم و تأثر جامعه شیعی و سنی کشور شد، این حادثه تروریستی نشانه اوج رذالت و کینه‌توزی دشمنان انقلاب اسلامی و وحدت ستیزان صهیونیستی است.

شهادت و جراحت  مظلومانه این روحانیون در ماه مبارک رمضان آنهم با زبان روزه، نه تنها هتک حرمت این ماه شریف و آستان مقدس رضوی (ع) بوده، بلکه بیانگر ورود دشمنان قسم خورده اسلام و جمهوری اسلامی به مرحله تازه‌ای از خباثت و شرارت در مقابله با دین مقدس اسلام و روحانیت اصیل، انقلابی و همیشه در صحنه بوده که با هدف برهم زدن امنیت و آرامش جامعه و همچنین ایجاد اختلاف و وحدت شکنی ملت ایران صورت گرفته است.

مقام عظمی ولایت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی ) در ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به زیبایی فرمودند: "تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است" و ابعاد مختلف آن را تبیین فرمودند . اینک شاهد عملیاتی‌شدن بخشی از این تهاجم ترکیبی در این حوزه هستیم و دشمن در حال پیاده‌سازی فتنه ترکیبی خطرناکی در ایران است و می‌خواهد به اهداف گوناگون چندوجهی شامل موارد زیر دست یابد:

  1. تخریب آرمان وحدت با اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی از طریق سوءاستفاده از احساسات پاک مردم؛

 

  1.  ترویج روحیه «افغان هراسی» در کشور که از ابتدای سال شدیدا گسترده شده است؛

 

  1. ربط‌دادن موضوع قتل و شهادت روحانیت در حرم رضوی به موضوع اخیر (حضور بانوان در ورزشگاه مشهد)

 

  1. مرتبط ساختن مسائل اقتصادی کشور با القای نارضایتی گسترده از روحانیت و نظام؛

 

  1. بهره‌برداری گسترده وهابیت و صهیونیسم از اقدام اخیر در حرم رضوی با اقداماتی از قبیل هتک حرمت و نا امن سازی حرمین شریفین و اجتماعات مذهبی

 

  1. اعمال جنایات تروریستی و کوردلانه آمریکا و متحدانش در مواجهه با شکست خفت بار خود در اعمال تحریم ها بر علیه ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی

 

بدیهی است هر اقدام نسنجیده در فضای حقیقی یا مجازی ، به تقویت این فتنه ترکیبی، کمک خواهد کرد و باعث وخیم‌ترشدن مسئله می‌گردد؛ لذا می‌بایست با دقت بیشتری در این حوزه، تحلیل و موضع‌گیری نمائیم تا ناخواسته تقویت‌کننده فتنه ترکیبی دشمن نشده و موجبات وحدت ستیزی در میان امت اسلام را فراهم نسازیم.

درپایان سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و تبریک و تسلیت شهادت روحانی جهادگر حجت الاسلام و المسلمین اصلانی و شفای عاجل مجروحان این حادثه، خواستار برخورد قاطع مراجع قضائی با عوامل تکفیری و مسببین صهیونیستی این جنایت وبرچیدن زمینه های این پدیده شوم میباشد.

ارسال نظرات