خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موسوی:

ماه رمضان آغاز سال معنوی سالکان و عارفان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲قائم(عج) استان سمنان در جمع پایوران گفت: در ماه رمضان سفره معنوی الهی به صورت ویژه و گسترده پهن می شود و باید با دقت و سرعت از این سفره آماده استفاده نماییم.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۰۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

ماه رمضان آغاز سال معنوی سالکان و عارفان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم آل محمد(عج)استان سمنان در جمع کارکنان این رده ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان سفره معنوی الهی به صورت ویژه و گسترده پهن می شود و باید با دقت و سرعت از این سفره آماده استفاده نمایید .

وی در ادامه گفت روزه داران به سه گروه تقسیم می شوند:گروه اول روزه‌داران عادی هستند که فقط مبطلات روزه را انجام نمی‌دهند ،گروه دوم روزه داران خواصی اند که ضمن اینکه مبطلات روزه را انجام نمی‌دهند اعضا و جوارح آنها هم روزه اند، اما گروه سوم روزه داران ویژه‌ای اند که ضمن رعایت ویژگی های گروه اول و دوم اعضا و جوارح خود را وادار به کار نیک می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و رشد و تعالی معنوی انسان می باشد و باید بگردیم مشکلات خود را پیدا نمایید و آن را اصلاح رشد دهیم این می‌شود تقوا.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج)در پایان گفت: ماه مبارک رمضان دارای ویژگی های بسیار ارزشمندی است و  از جمله ماه نزول قرآن و بهار قرآن، ماهی که شب قدر در آن واقع شده است و ماهی که در آن ثواب قرائت یک آیه برابر باختم کل قران است و همچنین خوابیدن روزه دار در این ماه عبادت است  پس باید قدر این ماه الهی را بدانیم و از برکات آن استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار