ساری-فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تعداد بسته‌های معیشتی از ستاد کل سپاه در اختیار استان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۹۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

توریع ۴۲ هزار بسته معیشتی ماه رمضان بین نیازمندان / اجرای 3 هزار پروزه توسط بسیج سازندگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان که توسط سپاه ناحیه ساری برگزار شد، از توزیع  ۴۲ هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تعداد بسته‌های معیشتی  از ستاد کل سپاه در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به  تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: در این قرارگاه کمک بسیار خوبی به استان‌ها شده و از نیمه دوم سال گذشته ارسال بسته‌های معیشتی بصورت متمرکز از طریق سپاه صورت گرفت.

سردار مسلمی در ادامه از اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومانی برای تامین آب شرب در بخش‌های مختلف هم خبرداد و خاطرنشان کرد:هر جا نظام دچار مشکل شد سپاه وارد میدان شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بسیج سازندگی سه هزار پروژه را در دستور کاردارد، افزود: باید قدر بسیجیانی که پای نظام هستند  را بدانیم.

توریع ۴۲ هزار بسته معیشتی ماه رمضان بین نیازمندان / اجرای 3 هزار پروزه توسط بسیج سازندگی در مازندران
سردار مسلمی با تصریح براینکه امروز به برکت حضور بسیج، کار‌های بزرگی در قالب مجمع خیرین در عرصه‌های مختلف صورت می‌گیرد، اضافه کرد: یکی از آن کار‌های بزرگ کمک مومنانه است که در سال ۱۴۰۰ در حوزه محرومیت‌زدایی ۴۸۵ هزار بسته معیشتی  با هزینه حدود ۱۹۴ میلیارد تومان توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا از توزیع یک هزار و ۸۳۵ سری جهزیه و لوازم زندگی با اعتبار حدود ۵۵ میلیارد تومان هم در سال گذشته خبر داد و گفت: تهیه تبلت و البسه، موبایل، وسایل کمک آموزشی به ارزش حدود ۴۶ میلیارد تومان، توزیع بسته‌های بهداشتی کرونایی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از جمله اقدامات صورت گرفته  بود که در مجموع حدود ۳۰۷ میلیارد تومان هزینه دربر داشت.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  سپاه مجموعه نهادی است که بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی هر جا نظام به سپاه نیاز داشته باشد، حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: همه عظمت کار و شکوه سپاه به داشتن بسیج است و باید قدر این نعمت را دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها