فرمانده سپاه ساری خبر داد:

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی ماه رمضان در ساری/ ساخت ۱۰۷ واحد مسکونی برای محرومان

ساری-فرمانده سپاه ساری از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه رمضان خبرداد و گفت: اولین مرحله نهضت کمک مومنانه امسال از منابع خیرین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۹۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی ماه رمضان در ساری/ ساخت 107واحد مسکونی برای محرومان

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه ساری  در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان که در حسینیه عاشقان مرکز استان برگزار شد، از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه رمضان خبرداد و گفت:  اولین مرحله نهضت کمک مومنانه سال ۱۴۰۱ در ماه رمضان به  ارزش  یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع خیرین تهیه  و در ۳۰ حوزه مقاومت تقسیم تا به دست نیازمندان برسد.

سرهنگ شریفی با اعلام اینکه در سال گذشته ۸ مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار کردیم، افزود: ۱۰ میلیارد تومان در این رزمایش هزینه و بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان نیز توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت جمع آوری و تحویل نیازمندان شد.

فرمانده سپاه ساری در ادامه از ساخت ۴۵ واحد مسکونی هم خبر داد و یادآور شد: ساخت ۱۰۷ خانه را برعهده گرفتیم که از ۴۵ واحد تحویل شد  و بخش اعظم آن خرداد هم به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته سرهنگ شریفی اعتبارات ساخت خانه محروم از منابع خیرین تامین و ساخت آن به حوزه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی و قرارگاه فرهنگی سپرده شده است.

فرمانده سپاه ساری در ادامه به تهیه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهیزیه هم اشاره و خاطرنشان کرد:۸ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان از منابع خیرین برای ساخت و ساماندهی تمامی گلزار‌های شهدا هزینه، و همه تحویل بنیاد شهید شد.

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی ماه رمضان در ساری/ ساخت 107واحد مسکونی برای محرومان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها