همزمان با سفر رئیس جمهور به البرز:

نمایندگان دستگاه های اجرایی در سامانه سامد پاسخگوی مردم هستند

استاندار البرز گفت: امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به البرز، یک هزار نفر از پرسنل دستگاه های اجرایی استان البرز در چند شیفت پاسخگوی شهروندان از سراسر استان البرز از طریق شماره 111 هستند.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۲۰
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز با اشاره به اینکه امروز پنجشنبه 18 فروردین، استان البرز میزبان آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و هیئت دولت است، گفت: سامانه برخط سامد در مجموعه باشگاه میلاد شهرداری کرج با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی البرز آماده پاسخگویی به مردم استان است.

نمایندگان دستگاه های اجرایی در سامانه سامد پاسخگوی مردم هستند

وی بیان کرد: یک هزار نفر از پرسنل دستگاه های اجرایی استان البرز در چند شیفت پاسخگوی تلفن شهروندان از سراسر استان البرز از طریق شماره 111 هستند. مجموع تماس ها ضمن پاسخگویی، پایش و به مسئولان مربوطه ارجاع می شود و نظارت از طریق استانداری و نهاد ریاست جمهوری صورت می گیرد.

استاندار البرز مطرح کرد: از ظهر امروز پنجشنبه، 33 ستاد پاسخگویی از دستگاه های اجرایی کشور که نماینده وزارتخانه ها و نهادهای کشوری هستند، به موضوعات و درخواست های مردمی رسیدگی می کنند. امروز 12 تن از وزرا نیز در شهرستان های استان البرز حضور پیدا کرده و مشکلات و مسائل شهرستان ها را نیز احصا کرده و در شورای اداری استان مطرح می کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها