بازدید معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از پارک علم و فناوری البرز

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز در جریان سفر استانی هیئت دولت به استان البرز از پارک علم و فناوری البرز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۳۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز در جریان سفر استانی هیئت دولت به استان البرز از پارک علم و فناوری البرز بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت های این پارک‌ در بستر بهره گیری از فناوری های نوین در مسیر تحول در تولید و صادرات استان آشنا شد.

بازدید معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از پارک علم و فناوری البرز

انسیه خزعلی در این بازدید و ضمن گفت و گو با بانوان مستقر در این پارک که مدیریت شرکت های دانش بنیان در بستر کارآفرینی را برعهده دارند، فعالیت های این شرکت ها را بسیار ارزشمند و شایان توجه و حرکتی مهم در روند توسعه فعالیت های دانش بنیان عنوان کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه حضور در پارک علم و فناوری البرز از کارگاه های تولید دانش بنیان که به صورت خانوادگی مدیریت می شوند و مشاغل پایدار و دانش بنیان خانواده محور بازدید کرد و با نمونه هایی از دستاوردهای تولیدی  این گارگاه های دانش بنیان آشنا شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای فناورانه در بخش‌های فنی و مهندسی تجهیزات پزشکی،  کشاورزی و منابع طبیعی، کامپیوتر و سیستم های اتوماسیون به نمایش گذاشته شده است. شرکت های دانش بنیان تحت مدیریت بانوان مستقر در این نمایشگاه در زمینه اشتغالزایی با بکار گیری استعداد های درخشان و نیرو های فناور، در مسیر نوآوری ها فعالیت های شایان توجهی داشته اند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار