وزیر کشور:

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به بهره برداری از پل شهید سلیمانی کرج

وزیر کشور از اختصاص پنج هزار میلیارد تومان به بهره برداری از پل شهید سلیمانی در کرج با مشارکت شهرداری کرج و وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۴۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی پل شهید سلیمانی کرج گفت: این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک جاده تهران – کرج – قزوین را به خود اختصاص خواهد داد.

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به بهره برداری از آزادراه شهید سلیمانی کرج

وی مطرح کرد: این پروژه یک طرح مشترک بین شهرداری و وزارت راه است و به بیش از پنج هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که امید است با تسهیم آن بین شهرداری و وزارت راه زودتر به نتیجه برسد.

به گفته وزیر کشور، بهره برداری از این طرح در بحث عبور و مرور، هم برای مردم کرج و هم برای کسانی که در این جاده رفت و آمد دارند، مفید خواهد بود. این طرح از توان مالی شهرداری خارج بود و عددی را هم وزارت راه قبول کرده بود که کفایت نمی‌کرد؛ اکنون وزارت راه آمادگی مشارکت ۵۰ درصدی در بحث ایجاد اتوبان را دارد.

وحیدی به موضوع تملکات اشاره و بیان کرد: این پروژه حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان نیز تملک دارد که از عهده شهرداری به تنهایی خارج است لذا باید وزارت راه در این خصوص کمک کند که البته به مصوبه هیات دولت نیاز دارد که وزارت راه برای به اتمام رساندن طرح به شهرداری کمک کند.

وحیدی با اشاره به بازدید از روستای کندر با جمعیت حدود سه هزار نفر عنوان کرد: مشکل گازرسانی این روستا اخیرا حل شده و چند مشکل به خصوص در طرح هادی دارند که این ها جزو موضوعاتی هستند که باید بررسی شوند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 70 درصد مردم روستا درگیر مسائل کشاورزی به ویژه باغداری هستند که با راه اندازی  بوم گردی در آنجا، زمینه رشد خوبی ایجاد می شود. مسئله ای هم در حوزه راه دارند که باید به تایید محیط زیست برسد؛ در صورت تایید در این زمینه هم می توانیم به مردم این روستا کمک کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها