دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و توسعه مرکز صیانت کوثر در نهاوند

نهاوند-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات جاری و توسعه مرکز صیانت کوثر برای جذب و امکان خدمات‌دهی بیشتر تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۶۰
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه بررسی مشکلات جاری تنها مرکز غرب کشور و استان همدان در شهرستان نهاوند با حضور عبدی کمند رییس شورای هماهنگی مبارزه‌ با مواد مخدر استان همدان، سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، دکتر جلالوند مدیر مرکز صیانت کوثر و روسای ادارات شهرستان در مرکز درمان صیانت و اشتغال کوثر برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در این جلسه ضمن بررسی موانع و مشکلات پیش روی مرکز تاکید کرد: ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات جاری و توسعه مرکز برای جذب و امکان خدمات‌دهی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

عبدی کمند افزود: با تشکیل جلسات در مرکز استان با حضور مدیران مربوطه موضوع و مطالبات مرکز صیانت به صورت مرتب پیگیری خواهد شد.

سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند نیز گفت: همه مدیران شهرستانی در حد توان و با تمام ظرفیت مرکز را پشتیبانی و در رفع مشکلات مجموعه اقدام کنند و به صورت مرتب از مرکز بازدید داشته باشند.

جلالوند مدیر مرکز درمان، صیانت و اشتغال کوثر نیز گفت: تاکنون ۷۰۰ مددجو در دوره‌های مختلف پذیرش شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند و در حال حاضر نیز ۱۴۵ نفر در مرکز تحت درمان هستند.

سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز گفت: با کمک همه مسئولین در این خصوص و گسترش مرکز صیانت امکان جذب بیشتر مددجو نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار