در پی شهادت مظلومانه دو روحانی بسیجی در حرم مطهر امام رضا (ع):

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر بیانیه ای صادر کرد

در این بیانیه آمده است: از همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم در شناسائی و خشکاندن ریشه‌ی این اقدامات مذبوحانه تسریع کرده ...
کد خبر: ۹۴۲۴۴۴۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر در پی شهادت مظلومانه دو روحانی بسیجی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام به دست عوامل تکفیری بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه :

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا
(احزاب، ۳۹)
بار دیگر، دستان پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، در ماه ضیافت الهی، فاجعه آفرید و یکی از پاکترین فرزندان جهادی و بسیجی حوزه‌های علمیه جناب حجه الاسلام و المسلمین اصلانی را در آستان ملکوتی حضرت ثامن الحجج به خون خود آغشته کرد.
ما؛ طلاب، اساتید و روحانیون انقلابی و بسیجی استان دارالعباده یزد، ضمن محکومیت شدید این جنایت، نکاتی را یاد آور می‌شویم:
۱. ما عامل اصلی این جنایت و هم چنین جنایت کشتار دو روحانی اهل تسنن در استان گلستان را، صهیونیسم بین الملل، وهابیت و نظام سلطه می‌دانیم و از همه علمای شیعه و سنی تقاضا داریم که در جهت بصیرت افزائی توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن، کوتاهی ننموده و در دام سیاست تفرقه افکنانه دشمنان گرفتار نشوند.
شایسته است که علما و بزرگان جهان اسلام، بر مسئله اصلی جهان اسلام که همان آزادی "قدس شریف" است، تمرکز کنند و درگیر حواشی نشوند.
۲. دستگیری و تادیب مزدور تکفیری، توسط زائرین و مردم، ثابت کرد که پیوند بین " روحانیت" و " مردم" نا گسستنی است؛ و استکبار و نظام سلطه، آرزوی جدایی مردم از روحانیت را به گور خواهد برد.
حوزه‌های علمیه همانند گذشته با پشتیبانی مردم مومن و انقلابی، پیشران حرکت‌های تحولی در دنیای جدید خواهند بود.
۳. از همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم در شناسائی و خشکاندن ریشه‌ی این اقدامات مذبوحانه تسریع کرده و در کشف سرشاخه‌های این گونه اقدامات تروریستی، تعجیل کنند و عاملان و مزدوران را به اشد مجازات برسانند.
۴. از همه‌ی اساتید، مبلغین، مبلغات و حوزه‌های علمیه می‌خواهیم که در عرصه مهم، حیاتی و فوری " جهاد مقدس تبیین" در راستای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عظیم الشان انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام عزه، با نهایت سعی، نیرو و برنامه به صحنه بیایند و توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام را بر ملا کنند.
در پایان، شهادت روحانیون بسیجی، انقلابی، جهادی و مردمی جناب حجه الاسلام و المسلمین اصلانی و حجه الاسلام و المسلمین دارایی را به خانواده محترم ایشان، حوزه‌های علمیه و همه مجاهدین راه خدا، تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای مجروح حادثه، طلب شفای عاجل داریم.
والسلام علیکم و رحمه الله

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار