خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلاله:

بسیج با آماده سازی ظرفیت ها به دنبال پیاده سازی تدبیر رهبر انقلاب است

سرهنگ کوهستانی گفت: :«تولید»، «اقتصاد» و «اشتغال» جزو کلیدواژه‌هایی هستند که در این سال‌های اخیر همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و ایشان در انتخاب شعار سال همیشه این موضوعات را در نظر داشته اند.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۹۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان در خصوص شعار سال ۱۴۰۱ گفت : «تولید»، «اقتصاد» و «اشتغال» جزو کلیدواژه‌هایی هستند که در این سال‌های اخیر همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و ایشان در انتخاب شعار سال همیشه این موضوعات را در نظر داشته اند. بدون تردید یکی از مهم‌ترین مشکلات فعلی حاکم بر کشور، مشکلات بخش تولید و چالش‌هایی است که فعالان این عرصه یا بهتر بگوییم تولیدکنندگان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

 وی افزود:رهبر انقلاب از سال‌های قبل همیشه بر روی حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و ... تاکید داشته اند زیرا "تولید" کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است.

فرمانده سپاه کلاله، راه صعود اقتصاد کشور به پله‌های بالاتر را حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار دانست و گفت: تبیین مقام معظم رهبری مبنی بر تعریف و پیاده سازی نرم افزار‌هایی برای اقتصاد خانوار روستایی و شهری ناظر بر همین مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است.

کوهستانی با اشاره به شروع کار بسیج در سال جدید، اضافه کرد: امسال بسیج با آماده سازی کلیه ظرفیت هایش به دنبال پیاده سازی تدبیر رهبر انقلاب است. وظیفه بسیج به میدان آمدن با تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این راهبرد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها