محفل انس با قرآن در تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد

محفل انس با قرآن در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر به همت روابط عمومی و تبلیغات با حضور کارکنان تیپ در حسینیه شهید احمدی جوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۹۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام امید درخشان در مراسم محفل انس با قرآن که با حضور کارکنان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در حسینیه شهید احمدی جوان برگزار شد با اشاره به اهمیت انس با قرآن در زندگی انسان،  گفت: طبق روایات ائمه اطهار(ع)، خانه ای که در آن قرآن خوانده شود، برکت و گشایش زیاد می شود و گره در کار اهل آن نمی افتد و ملائکه نیز در آن خانه حضور می یابند.

 

 

وی با بیان اینکه اهل بیت(علیهم السلام) باطن و حقیقت قرآن بودند، اظهار داشت: شیعیان نیز باید به تاسی از ائمه معصومین (ع) به معارف قرآن آشنا باشند، ولی متاسفانه شاهد هستیم که برخی بهانه می آورند که ما برای قرآن خواندن فرصت نداریم و لذا قرآن در نزد ما مغفول واقع شده است.

 

حجت الاسلام درخشان عنوان کرد: اکثریت جامعه امروزی ما آشنایی عمیقی با سرچشمه ها، منابع دینی و معارف قرآنی ندارند، در این زمینه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه حتی از قرآن هم غریب تر هستند.

 

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه اگرکسی انس با قرآن بگیرد، خداوند در زندگی او حضور پیدا می کند، به تفاوت قرآن با دیگر کتب الهی پرداخت و گفت: محور در قرآن خداست در صورتی که در تورات و انجیل و دیگر کتب آسمانی محور خدا نیست، بلکه انسان است.

 

در این مراسم قاریان کربلایی حسین ملائی و کربلایی حامد بارانی با صوت دلنشین قرائت تحقیق انجام دادند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار