مدیرکل زندان های استان البرز مطرح کرد؛

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه خدمات الکترونیکی در زندان ها

مدیرکل زندان های استان البرز توسعه خدمات الکترونیکی در زندان ها را راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: زندان های استان البرز در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی پیشرو هستند.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۵۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی چهارمحالی، مدیر کل زندان های استان البرز، توسعه خدمات الکترونیکی در زندان ها را راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: مدیریت علمی زندان ها و استفاده از سامانه های الکترونیکی از جمله اولویت ها و اقدامات مهم زندان ها در سال جاری است.

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه خدمات الکترونیکی در زندان ها

وی مطرح کرد: زندان های استان البرز در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی، با اجرای طرح هایی از جمله پابند و دادرسی الکترونیکی در کشور پیشرو بوده و در جایگاه های نخست کشوری قرار دارند.

مدیرکل زندان های استان البرز بیان کرد: استفاده از پابند‌های الکترونیکی به عنوان یک نهاد ارفاقی علاوه بر کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها منجر به کاهش آسیب‌های زندان و حتی جامعه می شود و از طرفی به بنیان خانواده نیز خدشه ای وارد نمی شود.

چهارمحالی عنوان کرد: دادرسی الکترونیکی نیز یکی از خدمات مثمر ثمر در زندانبانی نوین و گذار از شیوه سنتی است که این مهم در ایام شیوع ویروس کرونا موجب شد خطر نفوذ و انتشار این ویروس در داخل زندان ها به حداقل برسد.

مدیرکل زندان های استان البرز در پایان کاهش خطرات امنیتی ناشی از اعزام و بدرقه متهمین به مراجع قضایی و حفظ حقوق شهروندی متهمین را از دیگر مزایای دادرسی الکترونیکی عنوان کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها