خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

هدف جنگ نرم دشمن دور کردن مردم از عرصه‌ جهاد و مقاومت است

ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: هدف جنگ نرم دشمن، این است که مردم را از عرصه‌ جهاد و مقاومت دور کند و از سوی دیگر آنها را نسبت به آرمان‌ها بی‌تفاوت کند.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۹۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر فارسی در آیین تقدیر از دست اندرکاران مراسم بزرگداشت شهید رضا(داریوش) ساکی و رونمایی از کتاب «من رضا هستم»، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا و آشنایی با مجاهدان مخلص و شهیدی که برای سربلندی ایران اسلامی جان خود را تقدیم کرده است، می‌تواند بستری برای آشنایی جوانان با شهدایی باشد که الگوهای بسیار مناسبی برای آنان هستند.

وی افزود: شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را، به پاک‌ترین جهادگران در راه خویش عطا می‌کند و سخنی بالاتر و معنوی‌تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود فرض می‌دانیم تا از شهدا این آیه‌‏های مجسم ایثار و اخلاص  سخن بگوییم و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت اخروی خویش توشه برداریم .

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که هدف جنگ نرم دشمن، این است که مردم را از عرصه‌ جهاد و مقاومت دور کند و از سوی دیگر آنها را نسبت به آرمان‌ها بی‌تفاوت کند و در این راستا تبلیغات وسیعی را که میلیاردها دلار نیز خرجش می‌کنند در دستور کار خود قرار داده‌اند، از این رو ما نیز باید با برنامه‌ریزی به این شبیخون دشمن پاتک سنگینی بزنیم.

فارسی گفت: در چنین شرایطی یاد شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا آن چیزی که می‌تواند ملت را سرپا نگه دارد و در آنها شوق و طراوت را به وجود بیاورد و بیان زندگی‌نامه‌ شهیدان و خصوصیات زندگی شهدا و چگونگی مشی زندگی آنها در بین نسل جوان راهگشای بسیاری از مسائل خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات