‍ فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

دشمن تلاش می‌کند با ایجاد نارضایتی و اعتراض مردم به نظام خدشه بزند

نهاوند-فرمانده سپاه نهاوند گفت: نارضایتی مردم از عملکرد ضعیف برخی ادارات در سال جدید از مدیران پذیرفته نیست و باید مشکلات پیگیری و رسیدگی شود،دشمن تلاش می‌کند با ایجاد نارضایتی و اعتراض مردم، به نظام خدشه بزند.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۱۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند بیان کرد: مسئولان شهرستان باید حرف مردم را بشنوند و هوشیار و مراقب باشند تا جریان استکبار با بهره از عوامل خود علیه نظام موج سواری نکند.

وی افزود: نارضایتی مردم از عملکرد ضعیف برخی ادارات در سال گذشته باعث تجمع آنها مقابل فرمانداری شد که این موضوع در سال جدید از مدیران پذیرفته نیست و باید قبل از تجمع مردم، مشکلات آنان پیگیری و رسیدگی شود زیرا دشمن تلاش می‌کند با ایجاد نارضایتی و اعتراض مردم، به نظام خدشه بزند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ازدواج آسان و تشویق به فرزندآوری، پایگاه‌های مقاومت ما در سطح شهرستان در حوزه استحفاظی خودشان خانواده‌های نیازمندی را که مشکل تامین جهیزیه و ازدواج دارند شناسایی و پیگیر کمک به آنها شده‌اند، به همین منظور ادارات شهرستان نیز باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم را تسهیل کنند.

وی تاکید کرد: جامعه امروز ما نیاز اساسی به تبیین دارد و وظیفه ما و ادارات جهاد تبیین است؛ به فرموده مقام معظم رهبری اگر واقعیت‌های تاریخی برای آحاد مردم تعریف و تبیین نشود، دشمنان نظام و انقلاب تاریخ را آنگونه که خودشان می‌خواهند، تحریف می‌‌کنند و جوانان و جامعه را به انحراف می‌برند.

مختاری با بیان اینکه سپاه و اقشار بسیج با قدرت و همدلی در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد و برای حل مشکلات مردم پیشگام است، افزود: ادارات شهرستان برای برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان که اوایل سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان به ملاقات عمومی مدیران با مردم و حضور در سطح جامعه برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اقدامات و خدمات خود را به سمع و نظر مردم برسانند و با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات