خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی صدر:

مقاومت و خودکفایی رمز رسیدن به قله های پیشرفت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مقاومت، رسیدن به خودکفایی و استقلال همه جانبه را رمز رسیدن به قله های پیشرفت دانست.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی و گردهمایی سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: هرکسی توانسته است در مسیر انسانیت و فضائل اخلاقی حرکت کند، از شاهراه ماه رمضان به خوبی استفاده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با اشاره به روایتی از پیامبراسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله،  اظهار کرد: رمضان ماه بزرگی است. خداوند حسنات را در این ماه بزرگ می کند. بدی ها و گناهان را محو می سازد. درجات روزه را بالا می برد. صدقه در این ماه سپر بلای آتش جهنم است. هرکسی خوش اخلاق و خوش رفتاری کند خداوند اورا می آمرزد و هرکسی خشم خود را فرو برد خداوند او را می آمرزد.

وی ادامه داد: این ماه مثل ماه های دیگر سال نیست؛ زیرا چون به شما روی آورد با برکت و رحمت روی می آورد و چون تمام شود با آمرزش گناهان می رود و بدبخت تر کسی هست که موقعی که نیکوکاران به دریافت پاداش برسند او زیان کار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در ادامه با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه، گفت: در این شرایط زمانی هر کشوری اقدام به جنگ کند تبعات اقتصادی و سیاسی بزرگی را برایش دارد. شرایط اقتصادی جهانی آشفته است و همه کشورها گرفتار تورم وگرانی هستند؛ لذا دیوانگی است که کسی دست به جنگ بزند و باید یک اولویت مهمتری وجود داشته باشد که کشوری وارد جنگ بشود؛  لذاخسارت جنگ روسیه و اوکراین دامن جهان را می گیرد و روسیه موجودیت خودش را در خطر دید که وارد جنگ شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تلاش آمریکا برای ایجاد پایگاه های بیشتر نظامی در منطقه و نزدیک روسیه را یادآوری کرد و افزود:کشور اوکراین یکی از مهمترین کشور های منطقه است و آمریکا به دنبال ایجاد پایگاه های سپر دفاع موشکی در منطقه است؛ جنوب ترکیه، آذربایجان و اوکراین کشورهای مورد نظر آمریکا برای ایجاد پایگاه ها بود و انجام کودتای مخملی در اوکراین توسط آمریکا برای روی کار آمدن رئیس جمهور هوادار آمریکا نتیجه داد و رئیس جمهور فعلی اوکراین با کمک آمریکا رأی آورد.

وی با اشاره به نتایج حاصله از پیروزی طرفین درگیر در جنگ اوکراین، وضعیت بازار انرژی در منطقه و جهان را یادآوری کرد و گفت: با سیاست های بسیاری از کشورها از جمله روسیه، چین و ایران و ... برای مبادله با ارز ملی این کشورها، شاهد افول سلطه دلار در جهان هستیم.

این مقام مسئول، یکی دیگر از ابعاد جنگ اوکراین را خلع سلاح این کشور در سالهای قبل و اعتماد آنها به آمریکا و قدرت های استکباری دانست و گفت: این اتفاقات عبرتی است برای کسانی که شعار می دادند دوران موشک سپری شده  است.

وی، مقاومت و رسیدن به خودکفایی و استقلال همه جانبه را ضرورتی برای حفظ تمامیت ارضی کشور و رسیدن به قله های پیشرفت دانست و گفت: امسال که مزین به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری است، باید همه دستگاه های کشور برای تحقق این شعار و قوی شدن کشور تلاش کنند تا ضمن حرکت به سوی قله های پیشرفت، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیز بهبود پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار