خبرهای داغ:
رئیس سازمان صمت قزوین؛

توجه به حوزه صنعت، معدن و تجارت به صورت دانش بنیان چشم انداز سال جدید است

افضلی گفت: در سال جدید حوزه صنعت، معدن و تجارت به صورت دانش بنیان مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با ظرفیت سازی لازم میزان بهره وری را افزایش داده و به عنوان نقشه راه در سال ۱۴۰۱ در پیش روی خودمان قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۳۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه شورای اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به ریاست عزیزاله افضلی رئیس سازمان و با حضور معاونین، روسای ادارات تخصصی و صمت شهرستان ، مسئولین حراست، روابط عمومی و امور حقوقی سازمان در سالن جلسات ساختمان شهید حق شناس سازمان با دستور تبیین اهداف و سیاست های وزارت صمت در سال 1401 در حال برگزاری است.

افضلی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: امسال هم تحقق شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین سرحوله کار مجموعه صمت قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صمت قزوین در ادامه به سیاست های ابلاغی مقام عالی وزارت و هدف گذاری های صورت گرفته در مورد تحقق پروژه های ابلاغی وزارت صمت در سال جدید اشاره کرد.

وی گفت: در سال جدید حوزه صنعت، معدن و تجارت به صورت دانش بنیان مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با ظرفیت سازی لازم میزان بهره وری را افزایش داده و به عنوان نقشه راه در سال ۱۴۰۱ در پیش روی خودمان قرار دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها