خبرهای داغ:
در پیام فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت هفتهت هنر انقلاب آمده است:

هنر انقلاب اسلامی صدای عاشورائیانی است که همچنان در سنگر جهاد ایستاده اند

فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب برای هنرمندان متعهد و انقلابی پیامی داد.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۶۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب برای هنرمندان متعهد و انقلابی پیامی داد که متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توقع انقلاب از هنر و هنرمند، مبتنی بر نگاه زیباشناختی در زمینه هنر است
امام خامنه ای «مدظله العالی»

هنر انقلاب اسلامی صدای عاشورائیانی است که همچنان در سنگر جهاد ایستاده اند. هنر جهادی و انقلابی هنری است همواره با مردم و برای مردم که ظرفیت های خویش را باور دارد، قالب های منفعل و بن بست های واهی را در هم می شکند و این باور و روحیه جهادی هنرمندان انقلابی است که دشمنان را به وحشت انداخته است. اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت، اقتدار و شکوه ایران اسلامی است باور داریم که توسعه و پیشرفت در حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی تنها با اتکاء به تفکر انقلابی و روحیه جهادی در عرصه هنر امکان پذیر است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، فرصت را مغتنم دانسته روز هنر انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان را به جامعه هنرمندان متعهد و انقلابی استان فارس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همه دست اندرکاران حوزه هنر انقلاب اسلامی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت آرمان های امام راحل «ره» در سایه رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» از محضر حق تعالی «جل و علا» مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار یداله بوعلی
فرمانده سپاه فجر استان فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها