خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌های شهید آوینی‌ها برای اعتلای انقلاب فرهنگی است

ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: این ایام یادآور رشادت‌های شهید آوینی‌ها و کسانی است که در راستای اعتلای انقلاب فرهنگی و رساندن پیام حقیقی انقلاب اسلامی تا پای شهادت از هیچ کوششی فروگذار نشدند.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۱۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌های شهید آوینی‌ها برای اعتلای انقلاب فرهنگی است

سرهنگ علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور عروج هنرمند فرهیخته و متعهد،شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی است.

وی افزود: این ایام یادآور رشادت‌های شهید آوینی‌ها و کسانی است که در راستای اعتلای انقلاب فرهنگی و رساندن پیام حقیقی انقلاب اسلامی در جبهه‌‌های حق و پایمردی تا پای شهادت از هیچ کوششی فروگذار نشدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: شهید سیدمرتضی آوینی همواره در قامت یک هنرمند متعهد انقلابی و مسئولیت‌پذیر با نگرانی از رواج فرهنگ و هنر غربی در جامعه ایران اسلامی، همواره در برابر جریان‌ها و طیف‌های منفعل و عاجز از درک هنر اصیل اسلامی قد علم کرد و آنان را از گرفتار آمدن در دام‌های فریبنده هنر شیطانی غرب بر حذر داشت.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) زبانی که می‌تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد، زبان زبان هنر است؛ هنرمند باید هنر را با معیار های اسلامی یاد بگیرد و یاد بدهد و آن را به کار ببرد تا بتوانیم مفاهیم و ارزش‌های الهی و اسلامی را به مردم نشان دهید.

فارسی گفت: سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی را گرامی می‌داریم و روز هنر انقلاب اسلامی و هفته بسیج هنرمندان را به هنرمندان بسیجی تهنیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار