خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا:

تشدید اقدامات نظارتی برای شبکه آردونان ضروریست/ عدم ثبت انبار های گندم در هر رده ای ظن احتکار را به همراه دارد

سرهنگ مهقانی گفت: عدم ثبت انبار های گندم در هر رده ای ظن احتکار را بهمراه دارد و نیز ثبت بارنامه های حمل و نقل گندم و جلوگیری از قاچاق گندم از نکات مهم و مورد توجه در قرارگاه می باشد.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۹۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

تشدید اقدامات نظارتی برای شبکه آردونان ضروریست/ عدم ثبت انبار های گندم در هر رده ای ظن احتکار را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ ابراهیم مهقانی دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا در جلسه هماهنگی کارگروه آرد و نان استان گفت : در استان گلستان تعداد ۲۵۰۰ خبازی از آرد یارانه ای نوع ۱ و ۲ استفاده نموده که روزانه بتعداد حدود ۲۰ هزار کیسه آرد دولتی احتیاج دارند. با توجه به حساسیت های بسیار زیاد ؛ استفاده از سامانه های تخصصی هرچه سریعتر می بایست هوشمند سازی در حوزه حمل گندم  اجرایی گردد.

وی عنوان کرد: برای خبازی ها نیازمند اقدامات نظارتی از جمله ؛ تشدید نظارت ها ؛ نصب دوربین هوشمند ؛ راستی آزمایی و واقعی سازی سهمیه آرد و نیز ساماندهی وضعیت آرد در مراکز پخت نان آزاد می باشد .

سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی افزود : نصب بنر ساعات دقیق پخت نان در خبازی ها ؛ درج شماره تلفن نهادهای نظارتی در بنر مذکور و اجرای مانور نظارتی از اقدامات مهم در دستور اجرا در این ستاد استانی می باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی سپاه گلستان اضافه کرد : توجه به ساعات پخت و الزام تعطیلی خبازی ها فقط در روز تعیین شده. تعیین تکلیف خبازی های سوپرآزاد بسیار مهم و ضروری میباشد.

وی تصریح کرد : عدم ثبت انبار های گندم در هر رده ای ظن احتکار و عرضه خارج شبکه را بهمراه دارد ؛ و نیز ثبت بارنامه های حمل و نقل گندم  و جلوگیری از قاچاق گندم از معابر وصولی این استان از نکات مهم و مورد توجه در قرارگاه می باشد.

دبیرقرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا گلستان در پایان افزود : با  توجه به کشت ۳۷۰ هزار هکتاری گندم در اراضی آبی و دیم استان و برآورد حدود یک میلیون تنی تولید این محصول؛ شرکت بازرگانی غله استان می بایست در سال پیش رو با حفظ موجودی گندم برای استفاده یک ساله کارخانجات آرد و سیلوها ؛ زمینه اشتغال زایی هر چه بیشتر را برای ۳۲ کارخانه آرد استان اجرایی و عملیاتی نماید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار