امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن:

برای تقویت وحدت امت اسلامی باید به سیره امامین انقلاب رجوع کرد

ساری-امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن به نقش امامین انقلاب اسلامی در تقویت وحدت اشاره کرد و گفت:برای تقویت وحدت امت اسلامی باید به سیره امامین انقلاب رجوع کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۹۱۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

برای تقویت وحدت امت اسلامی باید به سیره امامین انقلاب رجوع کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آخوند عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن ظهر امروز در تجمع طلاب، اساتید و روحانیون استان مازندران در محکومیت اقدام تروریستی-تکفیری در حرم مطهر رضوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران و حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در حوزه علمیه امام علی (علیه السلام) شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به  تحقق جهاد تبیین گفت: برای تبیین اتحاد عملی باید به سیره امامین انقلاب مراجعه کرد.

آخوند میرابی با تصریح بر اینکه دشمنان اسلام به اشکال مختلف به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند، افزود: باید برای تبیین و تحکیم وحدت امت اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن در ادامه به نقش امامین انقلاب اسلامی در تقویت وحدت امت اسلام  هم اشاره و خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مسلمان باید بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه داشته باشیم از همین رو وظیفه علمای دین  نقش آفرینی در تبیین وحدت اسلامی است.

آخوند میرابی با بیان اینکه  احترام به مقدسات دیگر ادیان نوعی فعالیت در جهت تبیین و تحکیم وحدت امت اسلام است، اضافه کرد:  دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات تقویت وحدت امت اسلام است.

امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن تفرقه را عامل آسیب به وحدت اسلامی دانست و افزود:  تفرقه جلوی پیشرفت مسلمین را هم خواهد گرفت و مسلمانان نباید به دشمنان اجازه تفرقه افکنی بدهند.

آخوند میرابی  با اشاره به اینکه اثرات منفی توطئه و تفرقه  بیشتر از بمبگذاری است، تاکید کرد: تداوم اتحاد عملی نیازمند توجه به دستورات دین اسلام و سیره عملی ائمه معصومین (علیهم السلام) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار