فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام:

اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان انجام می شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از اجرای برنامه اطعام و تامین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان و محرومان تحت پوشش کمیته امداد در ایلام خبرداد.
کد خبر: ۹۴۲۴۹۹۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایلام، از اجرای برنامه اطعام و تامین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان و محرومان تحت پوشش کمیته امداد در ایلام خبرداد. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اطعام نیازمندان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در راستای برنامه مشترک این نهاد با کمیته امداد (ره) به انجام خواهد رسید و در این برنامه که هرساله در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، مردم نیکوکار استان می‌توانند با حمایت از ایتام برکت را به خانه خود ببرند.  توزیع قضای گرم و بسیج امکانات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در راستای  تهیه و پخت غذا و توزیع بسته‌های معیشتی  از دیگر موارد مورد اشاره فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بود که گفت: تمام امکانات سپاه استان برای این کار بسیج شده است تا نیازمندان تحت پوشش در ماه مبارک رمضان دغدغه معیشت نداشته باشند. 

فرمانده ارشد نظامی استان ایلام در ادامه به سایر برنامه‌های سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در راستای کمک به محرومان اشاره کرد و بیان داشت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خدمت به محرومان و تلاش در جهت زدودن فقر و محرومیت در استان ایلام را بعنوان اولویت خود قرار داده است که نمونه آن حضور در برنامه ساخت مسکن محرومان، اقدامات بهداشتی و درمانی و... به این عزیزان است. 

وی حامی یابی برای کودکان بی سرپرست را از دیگر برنامه‌های سپاه امیرالمومنین(ع) در طرح مشترک با کمیته امداد را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این طرح با استفاده از توان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و بسیج سایر اقشار کمک‌های خوب و قابل قبولی در راستای طرح حامی‌یابی از کودکان بی سرپرست انجام شده است. 

شاکرمی به تامین بخشی از نیازهای اقتصادی مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد استان ایلام توسط سپاه اشاره و یادآورشد: در راستای برنامه‌های مشترک تامین جهیزیه و تامین بخشی از نیازهای اقتصادی مزدوجین در چندین نوبت در ایلام انجام شده است.

وی با بیان این که سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خود را خادم مردم ایلام می داند خاطر نشان کرد: در کنار این خادمی، زدودن چهره فقر از استان و کمک به مناطق محروم اولویت نخست در برنامه‌های این نهاد با انجام و ارائه خدمات مختلف اجتماعی، فرهنگی، درمان، بهداشت و اقتصادی... است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات