جایگاه شهدای هنرمند در استان اردبیل تبیین شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: باید به تبیین جایگاه شهدای هنرمند پرداخته شود چرا که هنرمندان واقعی و انقلابی شهدا بودند که در دفاع از کیان و ملت ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت و اساسی است.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۲۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

جایگاه شهدای هنرمند در استان اردبیل تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت به تبیین و تکریم هنرمندان انقلابی در جامعه امری حائز اهمیت و اساسی است که در این زمینه باید قدر داشته‌های خود را بدانیم و هنرمندان تراز اول انقلاب اسلامی را پرورش دهیم.

وی بیان کرد: تداوم مسیر طی شده و زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌های شهدای والامقام بیش از هر مسئله دیگری باید مورد توجه واقع شود که در این زمینه باید به تبیین جایگاه شهدای هنرمند پرداخته شود چرا که هنرمندان واقعی و انقلابی شهدا بودند که در دفاع از کیان و ملت ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هنرمندان در عرصه‌های مختلف رسالت و وظیفه خود برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به نمایش گذاشته می‌شود که در این صحنه پشتیبان انقلاب اسلامی و اهداف متعالی هستند که در این زمینه با تلاش هنرمندان بسیجی تولید آثار فاخر در حوزه‌های مختلف رقم خورده است.

محمدی‌اصل بیان کرد: باید هنرمندانه در انتقال پیام‌ها و مواریث انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداشته شود که در این زمینه دغدغه جدی ما این است که هنرمندان در تولید محتوا کیفیت آن را در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: نقش هنرمندان در سنگر جهاد تبیین بی‌بدیل است که با آگاه‌سازی عموم مردم و داشتن حرکت‌های تحول‌آفرین در بخش هنری و تولید آثار هدایت و راهنمایی‌های لازم انجام یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار