مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام :

عزم جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام برای رفع محرومیت های جامعه

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت :قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام برای رفع محرومیت های جامعه هدف آمادگی دارد.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۹۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ پاسدار اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در دیدار با رییس پارک علم و فناوری استان هرمزگان، مطالبه گری و زنده کردن امید در دل مردم را دو نقش اساسی قرارگاه عنوان کرد و افزود: هر دو نقش را میتوان با تلاش و کوشش مضاعف خودمان و پشتوانه مردم عزیز محقق کرد.

صادقی مشکلات دهستان‌های هدف را در زمینه اشتغال، اقتصاد، معیشت و... عنوان کرد و از رییس پارک علم و فناوری استان هرمزگان درخواست کرد از ظرفیت های آن مجموعه خصوصا شرکت های فعال در زمینه کشاورزی، دام پروری و مشاغل خرد متناسب با بوم روستایی در دهستان های هدف بیشتر بهره برد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام  هرمزگان گفت: ما آماده هر گونه همکاری در زمینه رفع محرومیت جامعه هدف هستیم، حتی حاضریم تیمی متخصص با همکاری پارک علم و فناوری به تک تک روستاها اعزام کنیم و جهادی شبانه روزی خدمت کنیم تا از مهاجرت روستائیان به شهر و آسیب های اجتماعی آن جلوگیری کنیم، لازمه این امر مهم توانمند کردن مردم است.

اصغر صادقی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت خاص هر دهستان افزود: ان شاالله بتوانیم در کنار هم برای رفع محرومیت ید واحدی باشیم و ثابت کنیم که با دست خالی اما با پشتکار و مجاهدت هم میتوان کار کرد و در این نظام مقدس حرفی والا و متفاوت برای گفتن داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار