فرماندار کرج خبر داد؛

اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در کرج

فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در کرج گفت: طبق شیوه نامه هایی که به دستگاه ها ابلاغ شده، مسئولان، توانمندسازی محله های هدف را در دستور کار قرار داده اند.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۴۱
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج امروز در سومین جلسه قرارگاه اجتماعی مرکز استان البرز که در فرمانداری کرج برگزار شد، تشکیل قرارگاه های اجتماعی را دغدغه و اولویت مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در حوزه اجتماعی دانست و گفت: استاندار البرز نیز نگاه ویژه ای به مسائل حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد و انتظار می رود مدیران عضو قرارگاه با جدیت دستورالعمل های ابلاغی را مورد پیگیری قرار دهند.

اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در کرج

وی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی محلات ابلاغ شده و در اولویت امور قرار گرفته است، افزود: پیگیری اجرای دستورالعمل های قرارگاه اجتماعی مرکز استان، نه یک وظیفه اداری، بلکه تکلیفی شرعی و قانونی است. 60 درصد محلاتی که در طرح توانمندسازی اجتماعی قرار می گیرند، در کرج احصای وضعیت شده اند و کار جهادی پیش رو داریم.

فرماندار ویژه شهرستان کرج اذعان کرد: در اجرای طرح های اجتماعی قولی به مردم نمی دهیم که عملی نشود؛ باید وعده هایی که جهت محرومیت زدایی می دهیم را از صفر تا صد، میدانی و جهادی و انقلابی محقق کنیم. پیش از این نیز در مناطقی مانند خط 4 حصار، بخشی از مطالبات و دغدغه های مردمی پیگیری و برطرف شد اما برای تکمیل کار، نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها هستیم.

قاسم پور با اشاره به ضرورت زدودن آسیب های اجتماعی از چهره کلانشهر کرج بیان کرد: طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در کشور آغاز و در کرج نیز طبق شیوه نامه هایی که به دستگاه ها ابلاغ شده، مسئولان در قالب کمیته های طرح، توانمندسازی محله های هدف را در دستور کار قرار داده اند.

وی ادامه داد: 30 محله برای شهرستان کرج در مرکزیت استان البرز تعیین شده تا عملیات توانمندسازی آن در تمامی حوزه های اجتماعی، خدماتی، شهری و ... اجرایی شود و از آنجایی که طرح وسیع است، مدیران عضو قرارگاه باید با اهتمام جدی تکالیف را به مرحله اجرا برسانند.

به گفته فرماندار ویژه شهرستان کرج، طرح های مشترکی در حوزه اجتماعی و فرهنگی با همکاری مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز، سپاه پاسداران، قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج و بنیاد مستضعفان، در محله های کم برخوردار کلانشهر کرج جهت اجرا عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار