خبرهای داغ:

شبکه فشارضعیف سیمی ۱۶ روستای شهرستان شاهرود به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

شاهرود_مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: در راستای کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت خطوط برق رسانی، شبکه فشارضعیف هوایی ۱۶ روستای این شهرستان در سال جاری به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۶۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج، جمال فرخ زاده گفت: احداث و بهره برداری از شش دستگاه پست هوایی عمومی جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود پروفیل ولتاژ و ظرفیت سازی تامین برق متقاضیان آتی، بهینه سازی شبکه فشارمتوسط زمینی حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلم و ایجاد شبکه فشار متوسط زمینی برای رینگ پست‌های زمینی میرابوطالب و ۱۷ شهریور و تامین برق روستای کلاغ زیلی واقع در منطقه خارتوران، از جمله اقداماتی است که در طی سال جاری به اجرا درخواهد آمد.
او با اشاره به این که در طی سال قبل، ۵۱۱ پروژه عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان اجرا و بهره برداری گردیده افزود: مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال صرف این تعداد پروژه شده است.
فرخزاده با اظهار این که برای خدمات دهی به مشترکان جدید و تامین برق آنها، ۵۹ هزار و ۶۸۳ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و کابل خودنگهدار دایر گردیده اضافه کرد: اصلاح ۴۴ هزار و ۸۶ متر شبکه توزیع برق در راستای افزایش ضریب اطمینان خطوط برق رسانی، توسط واحد‌های اجرایی این مدیریت به اجرا درآمده است.
او خاطرنشان کرد: برای تغذیه برق مشترکان جدید، ۲۹ ایستگاه هوایی توزیع برق در نقاط مختلف شهرستان با ظرفیت ۳ هزار و ۶۰۵ کیلوولت آمپر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها