در اجرای طرح «مهمانی مادر »و شام غریبان حضرت خدیجه(س):

۱۰هزار نفر بر سفره ام المومنین اطعام شدند

خادمیاران رضوی مرکز نیکوکاری وکانون خدمت رضوی محله ای ابوذر (گروه جهادی منتظران) به مناسبت دهم ماه مبارک رمضان، طرح‌ «مهمانی مادر» با محور اطعام در سفره‌هایی به وسعت شهر را در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین شهر زاهدان اجرا کردند.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۶۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مهدی خوبانی، مسول کانون خدمت محله ای ابوذر زاهدان گفت: طرح «مهمانی مادر» با محور اطعام روزه‌داران همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان، و سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با طبخ و توزیع ۱۰ پرس غذای گرم در محلات حاشیه شهر زاهدان اجرا گردید.

وی افزود : مسئله اطعام، طرحی الگویی با همت خادمیاران، مساجد ، هیات ها ، مراکز نیکوکاری ،گروه های جهادی و با مشارکت خیرین و نیکوکاران می‌باشد که با تلاش صورت گرفته بر آن شدیم تا طرح «مهمانی مادر» را اجرا و همه خادم حضرت خدیجه(س) شوند و سفره اطعام ایشان به وسعت همه محلات شهر پهن شود.

این مقام مسول اشاره داشت : در این طرح بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در سطح محلات حاشیه نشین شهرستان زاهدان با کمک ده گروه شناسایی شده طبخ و توزیع گردید.

خوبانی گفت: کانون خدمت محله ای ابوذر زاهدان طرح دیگری تحت عنوان «حمایت مادر» به منظور کمک به مشاغل خانگی دارد که از ایام وفات ام المومنین خدیجه کبری(س) آغاز شده و در طول سال ۱۴۰۱ ادامه می یابد.
مسول کانون خدمت محله ای ابوذر زاهدان ادامه داد : در این طرح با شناسای مشاغل خانگی، توسط گروه های هدف، نسبت به مهارت افزایی خانواده ها اقدام و تجهیزات کارآنها توسط خیرین تامین و زمینه اشتغال مادران جامعه هدف فراهم می شود که در نخستین مرحله اجرای طرح «حمایت مادر » سیصد میلیون ریال توسط خیرین تامین شده که در قالب تجهیزات اشتغالزایی نانوایی سنتی، پرورش جوجه محلی و... به مادران جامعه هدف اهدا گردیده است.

مهدی خوبانی مسول کانون خدمت محله ای ابوذر زاهدان در پایان افزود: جهت اجرای طرح اطعام ۱۰هزار نفر بر سفره ام المومنین مبلغی بیش از ۲۵۰۰ میلیون ریال هزینه گردیده که از محل کمک های مالی نقدی و غیر نقدی خادمیاران، مساجد ، هیات ها ، مراکز نیکوکاری ،گروه های جهادی و خیرین و نیکوکاران سطح کشور تامین گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار