۴۲۰ خانوار سلطانیه‌ای تحت پوشش بهزیستی هستند

زنجان -رئیس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه گفت: بهزیستی این شهرستان از ۴۲۰خانوار تحت پوشش حمایت می‌کند و خیرین نیکوکار سلطانیه ای نیز برای شرکت در ضیافت مهربانی جهت تهیه بسته های ارزاق و تامین معیشت مددجویان در ماه مبارک رمضان مشارکت فعالانه ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۴۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ اصغر بویینی روز پنجشنبه در گفت و گو با  خبرنگاران با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال میان ۳۰۰ مددجوی تحت پوشش توزیع شده است، افزود: علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض مسکن کمک های دیگری توسط خیرین به نیازمندان اهدا شده است.

 

۴۲۰ خانوار سلطانیه‌ای تحت پوشش بهزیستی هستند

وی در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف اضافه کرد: سال گذشته ۴۵ نفر از متقاضیان اشتغال تحت پوشش، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال دریافت کردند و به ۳۵ نفر نیز حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی پرداخت شده است.

 

 

این مسئول شمار پرونده های فعال در حوزه توانبخشی را ۳۸۰ فقره عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۰۰ پرونده مستمری بگیر و ۸۰ پرونده پشت نوبتی بوده که از خدمات و حمایت های بهزیستی بهره مند هستند.

 

 

وی اظهار داشت: سال گذشته ۲۳۷ میلیون ریال کمک هزینه تامین لوازم توانبخشی از قبیل ایاب و ذهاب، توانپزشکی، دانش آموزی و مناسب سازی،   پوشینه و غیره  به افراد دارای معلولیت پرداخت شده است.

 

 

بویینی مدت زمان برگزاری پویش ضیافت مهربانی را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام و خاطرنشان کرد: بهزیستی شهرستان سلطانیه آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین با نیات عام و خاص است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار