مسئول کانون بسیج هنرمندان اراک:

سامانه پاتوق هنرمندان توسط بسیج هنرمندان رونمایی شد

صحرانورد گفت: امروز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی یک سامانه به نام پاتوق هنرمندان" honarmarkazi.ir" رونمایی می‌شود که بنا است در این سامانه دغدغه‌های هنرمندان استان مرکزی به صورت یکپارچه تببین و برای رفع آن تلاش شود.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۲۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «آرش صحرانورد» مسئول کانون بسیج هنرمندان اراک در نشست رونمایی از سامانه پاتوق هنرمندان اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی یک سامانه به نام پاتوق هنرمندان" honarmarkazi.ir"  رونمایی می‌شود که بنا است در این سامانه دغدغه‌های هنرمندان استان مرکزی به صورت یکپارچه تببین و برای رفع آن تلاش شود.

وی افزود: انتشار اخبار و اطلاعات حوزه هنر، معرفی هنرمندان استان مرکزی به جهت یکپارچگی آنها و کمک به اقتصاد هنرمندان سه محور اصلی فعالیت‌های این سامانه هستند. امید است این سامانه مورد حمایت گسترده هنرمندان واقع شده و بتواند گره از مشکلات این قشر بگشاید.

صحرانورد بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های بسیج هنرمندان در سالجاری تحقق جهاد تبیین با استفاده از زبان هنر است و رویکرد بسیج هنرمندان در جهاد تبیین امیدآفرینی در بین جوانان است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان اراک خاطر نشان کرد: بسیج هنرمندان در راستای ترویج گفتمان هنر انقلاب اسلامی برنامه ریزی جدی داشته که در این راستا تربیت هنرمندان انقلابی را در دستور کار قرار داده و رویکرد بسیج هنرمندان در سالجاری حمایت از توانایی و ظرفیت های هنری استانی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات