خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

هدف اصلی نظام اسلامی، مقدمه سازی برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان (عج) است/ تولید همان اکسیر حلال مشکلات اقتصادی کشور است

از منظر مقام عظمای ولایت تولید همان اکسیر حلال مشکلات اقتصادی کشور است که در سال های اخیر از این کلید واژه بسیار استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۵۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

هدف اصلی نظام اسلامی، مقدمه سازی برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان (عج) است/ تولید همان اکسیر حلال مشکلات اقتصادی کشور است

سرهنگ حسینی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر در گفت وگو با خبرگزاری بسیج گلستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود به مشکلات اصلی کشور و مردم اشاره کرده و برای رفع این مشکل شعار سال را در این زمینه انتخاب فرمودند.

وی اظهار داشت: مبنای امامان انقلاب و اهداف اصلی نظام اسلامی، مقدمه سازی برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان (عج) است از این رو شعارسال ۱۴۰۱ در راستای تمدن سازی نوین اسلامی نقش اساسی را ایفا می کند.

فرمانده سپاه آزادشهرعنوان کرد: رهبر انقلاب با توجه به بینش و جامع نگری که از مسایل جاری کشور دارند همواره شعار سال را برای ارایه راهبرد و راه‌حل برون‌رفت از مشکلات انتخاب می کنند.

حسینی افزود : در چندسال اخیر نیز باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی شعار این سال ها را با هدف حل این مشکلات تعیین می فرمایند و سال ۱۴۰۱ نیز در همین راستا به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری شد.

وی اذعان داشت: با تلاش و همت مسوولان و آحاد مردم سال ۱۴۰۱ سال برون رفت از مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در پرتو توجه جدی و عمل کردن به این شعار سال خواهد بود.

فرمانده سپاه آزادشهر تصریح کرد : از منظر مقام عظمای ولایت تولید همان اکسیر حلال مشکلات اقتصادی کشور است که در سال های اخیر از این کلید واژه بسیار استفاده کرده‌اند.

سرهنگ حسینی در پایان گفت: امید است در سایه تحقق عملیاتی شدن این شعار شاهد آثار اجتماعی و روانی مطلوب آن در بین آحاد مختلف مردم به خصوص در نسل جوان یعنی امید به آینده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها