فرمانده سپاه فومن گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت برای مردم جامعه از جمله وظایف هنرمندان مومن و انقلابی به‌شمار می‌رود زیرا نسل جدید انقلاب باید بیش از پیش با این فرهنگ آشنا شود.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۷۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محسن جعفری در آئین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج هنرمندان فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: هنرمند انقلابی می‌تواند توسط هنر خود، ارزش‌های مهم و بزرگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کند.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه، هنرمند متعهد و انقلابی می‌تواند در صحنه‌های مختلف ایفای نقش‌ کند، افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت برای مردم جامعه از جمله وظایف هنرمندان مومن و انقلابی به‌شمار می‌رود زیرا نسل جدید انقلاب باید بیش از پیش با این فرهنگ آشنا شود.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه بسیج به عنوان یک ظرفیت عظیم در نظام اسلامی، در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها فعالیت دارد و در بخش‌های مختلف تأثیرگذار بوده است گفت: بسیج در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و ولایتمدار کشور فعالیت فعال داشته و از قابلیت‌های خاصی برخوردار است.

 

گفتنی است؛ در این آئین یوسف نیک انجام به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان فومن معرفی و از زحمات و تلاش های رسول شریفی که در این سمت توفیق خدمت به جامعه هنرمندان را داشتند قدردانی شد.

ارسال نظرات