تجمع وحدتی جمعی از دانشجویان سیستان و بلوچستان در مقابل کنسولگری افغانستان

مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، گفت: جمعی از دانشجویان و انقلابیون استان، با حضور در مقابل درب کنسولگری افغانستان با اهدای تعدادی شاخه گل، بر همبستگی و وحدت میان دو کشور تاکید کردند.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۷۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی خواجه درگی در حاشیه این تجمع، افزود: اتفاقات اخیر مشهد، کابل و دیگر شهر‌ها که اخیرا به وقوع پیوست، قلب هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار کرد.

وی اضافه کرد: این اتفاقات اندوهگین، مدتی است دست‌هایی در اطراف مرز کشور مشترک ایران و افغانستان، در تلاش برای اختلاف افکنی و جدایی دو ملت هستند.

خواجه درگی تصریح کرد: سابقه دشمنی مشترک با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار در جنگ افغانستان و مبارزه ۴۰ ساله با ایران، این گمان را پررنگ تر می کند که مغز متفکر این اتفاقات اتاق فکر استکبار و صهیونیسم جهانی است.

وی بیان کرد: براستی دشمن چگونه می توانند در اذهان کوته‌فکر خود نقشه جدایی این دو ملت را بپرورانند؟، حقیقتا آنان یک روح در دو بدن هستند.

وی اظهار کرد: مرزهای مشترک دو کشور، نقطه تلاقی آغوش بوده و نقطه جدایی
ملت‌های ایران و افغانستان نیست، ساکنان دو کشور با اقدامات هوشمندانه خود، نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و از این امتحان الهی سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار