خبرهای داغ:

جشن روزه اولی ها برای کودکان کانون الهادی (ع) سرخه برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی ها برای کودکان کانون الهادی (ع) پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۴۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح مسجد محوری حلقه شهید حسین صفا ویژه روزه اولی ها در مسجد امام هادی (ع) سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

این برنامه با اقامه نماز جماعت توسط حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در جمع کودکان روزه اولی با اشاره به اهمیت نماز و آداب مسجد اظهار کرد: هدف از آفرینش انسان، رسیدن به کمال است، پس هر چیزى که انسان را به کمال نزدیک کند، داراى اهمیت می‌شود و کمال انسان هم، جز از راه بندگى و عبادت خدا بدست نمی‌آید.

او افزود: مسجد، جایى است بهتر بگویم تنها جایى است که فرشتگان الهى و انسان‌هاى زمینى با هم و  به دور هم جمع می‌شوند و نماز می‌گزارند و در این مکان مقدس است که تمام آفریده‌ها و مخلوقات خدا، با هم و یکجا خدا را عبادت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه گفت: یکى از فواید رفتن به مسجد، این است که نماز، سر وقت خوانده می‌شود و رفتن به مسجد هم خود، نوعى عامل وقت‌شناسى است. که وقت‌شناسى هم یکى از صفات نیکوى مؤمنین است.

محمدی وند بیان داشت: یکى از فواید مهم و با ارزش مسجد این است که مردمى که در مسجد گرد هم می‌آیند، می‌توانند مشکلات خود و محل خود را بررسى کنند و به اتفاق هم به حل مشکلات بپردازند.

لازم به ذکر است در پایان جوایزی به روزه اولی های کانون الهادی (ع) اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها