خبرهای داغ:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه از محفل قرآنی در سرخه بازدید کرد

همزمان با ماه مبارک رمضان حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند از محفل قرآن پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۵۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان بازدید حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسئولان از محفل قرآنی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در مسجد امام هادی (ع) بازدید کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند با اشاره به اهمیت فعال بودن محافل قرآنی اظهار کرد: یکی از راه‌های تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی برگزاری محافل انس با قرآن در منازل است.

او افزود: امروزه خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن اساسی در جامعه مورد هجوم دشمنان انقلاب در جبهه نفوذ فرهنگی و تحمیل و ارایه الگو از سبک‌های زندگی غربی قرار گرفته است و برگزاری این جلسه‌های قرآنی می تواند پاسخی به این هجمه‌ها در راه توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی، مقابله با تهاجم های فرهنگی و کاهش آسیب‌ های اجتماعی باشد.

لازم به ذکر است در پایان برنامه از قاریان قرآن تجلیل و جوایزی به آن ها اهدا شد.

همچنین تجمع حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مولوی مبلغ دینی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

گفتنی است این برنامه هر سه شنبه تا پایان ماه مبارک رمضان ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار