طرح آبرسانی به سرخه نیاز به رسیدگی دارد

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: با توجه به هزینه های میلیاردی طرح آبرسانی در سطح شهرستان؛ هنوز مشکلاتی وجود دارد که رسیدگی مسئولان را می طلبد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۶۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با برگزاری نماز جمعه در حسینیه شهدا حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه در دومین خطبه نماز خود با اشاره به مشکل طرح آبرسانی سرخه اظهار کرد: طرح آبرسانی به سرخه علی رغم میلیاردها تومان هزینه، رها شده است. مطالبه جدی مردم، ورود مسئولان و نماینده مجلس به این طرح و جلوگیری از هدر رفت آب است.

او افزود: خط لوله انتقال آب و ایستگاه‌ها با آن که با زحمت بسیار و هزینه چند میلیارد تومانی به سرخه آورده شده، با مشکل روبروست. اولاً بخشی از چاه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ در مدار قرار نگرفته و ثانیاً همان مقداری هم که انجام شده دچار نشتی و مشکلات است لیکن بسیاری از آب‌ها در همین ایستگاه‌های پمپاژ آب هدر می‌رود و این در حالی رقم می‌خورد که میلیاردها تومان برای این طرح هزینه شده است.

امام جمعه شهرستان سرخه با بیان اینکه آب علی رقم تمام هزینه‌ها به مقصد نمی‌رسد، گفت: بخشی از این طرح انتقال آب در استان تهران قرار دارد و لذا حل مشکلات و جلوگیری از هدر رفت آب و میلیاردها تومان سرمایه، نیازمند تحرکات مسئولان استانی است و باید معاونان استاندار و نماینده مجلس آن را پیگیری کنند و این یکی از مطالبات مهم مردم سرخه محسوب می‌شود و در کنار آن بحث جدی اسراف منابع و انتقال مطرح است.

اشرف در ادامه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان، عنوان کرد: مسئولان باید مردمی باشند و خوشبختانه دولت سیزدهم نشان داده که در تعامل با مردم برنامه خوبی دارد.

او با بیان اینکه حمایت از فعالیت‌های خوبی که دولت در حال اجرا دارد، از جمله مهمترین مسائلی است که امروز باید به آن توجه داشت، تاکید کرد: متأسفانه در فضای مجازی و رسانه‌ای شاهد هستیم که برخی سم‌پاشی علیه دولت صورت می‌گیرد البته باید گفت برخی انتقادات باید باشد و وجود نیز دارد و دولت هم باید نسبت به آن گوش شنوا داشته باشد اما برخی در جامعه ناامیدی تزریق می‌کنند لذا کارهای خوب زیربنایی و زیرساختی را در نظر نمی‌گیرند.

امام جمعه با بیان اینکه افزایش فروش نفت و ایجاد ارتباط مناسب با همسایگان از جمله دیگر اقدامات خوبی است که در دولت سیزدهم شاهد آن هستیم، عنوان کرد: برگرداندن ریل کارهای داخلی از تکیه بر مذاکرات به سمت داشته‌های خودمان در بعدهای مختلف تولیدی از دیگر اقداماتی است که دولت سیزدهم انجام داده و باید منتظر نتایج آن ماند.

اشرف در ادامه اضافه کرد: توجه به توان داخلی و ارتباط پیوسته و مستمر با مردم و استفاده از ظرفیت‌های آنها از تأکیدات خوب دولت سیزدهم است، برخورد نکردن با انتصاب‌ها به صورت اتوبوسی که در دولت‌های قبل شاهد بودیم و از وزرا تا مدیران کل و حتی نیروی خدماتی تغییر می‌کرد، امروز و در دولت سیزدهم وجود ندارد و هر کسی اگر پتانسیلی برای کار کردن دارد از آن استفاده می‌شود.

او با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به مسائل زیرساختی نیز توجه داشته است، بیان داشت: دولت همچنین به برنامه توسعه هفتم نیز تاکید دارد مقوله مهمی که دولت گذشته در تصویب آن کوتاهی کرد و بودجه می‌بایست بر اساس آن مصوب می‌شد، اما امروز شاهد هستیم که این موضوع نیز مدیریت شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار