بررسی مشکلات آب شرب کهریزک با حضور مدیران ارشد شهرستان ری

جلسه بررسی مشکلات شهری با اولویت مبحث مهم مدیریت بحران کم آبی کهریزک با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری،امام جمعه باقرشهر و کهریزک، بخشدار، شهردار، مدیران آبفاکهریزک، فرمانده سپاه، ریاست حوزه قضایی،دستگاه نظارتی و سایر مدیران بخش کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۷۱۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

علی کلهر؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به گرم شدن نسبی هوا و افزایش میزان مصرف آب و از سویی کاهش نزولات جوی در سال گذشته، مدیریت و کنترل حواشی کم آبی و کم فشاری احتمالی آب شرب به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان مورد بررسی مسئولان ارشد شهرستان ری و بخش کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، اداره آبفا کهریزک هرچه سریعتر نسبت به بهسازی و اجرای انتقال خط لوله آب شرب شهر کهریزک اقدام کند و به منظور تسریع پیشرفت کار، شهرداری کهریزک پیگیری تخصیص و وصول اعتبارات لازم جهت اجرای این پروژه را عهده دار شد.

کلهر خاطرنشان کرد: باتوجه به توسعه شهر، افزایش جمعیت شهر و بلندمرتبه سازی در محلات جدید، ممکن است در برخی از نقاط اهالی با کمبود آب، قطعی مکرر یا افت فشار آب مواجه باشند که لازم به ذکر است، بنا به تاکید فرماندار محترم شهرستان ری  ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گرفته است و شهرداری کهریزک به عنوان متولی شهر، فارغ از چهارچوب وظایف ذاتی خود در حوزه آبرسانی با هدف جلب رضایت شهروندان برای پیشبرد برنامه های عمرانی آبرسانی پیشقدم شده و از هیچ تلاشی در این زمینه فرو گذار نیست.

در ادامه این جلسه، مشکلات شاخص شهر و بخش کهریزک نیز مطرح و راهکارهای پیشنهادی مناسب برای رفع معضلات مطروحه در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار