خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر

ماه رمضان بهترین فرصت برای آشتی و قرب به خداوند متعال است/ ماه رمضان بهار قرآن است

حجت الاسلام یازرلو گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است، ماه رمضان بهار قرآن است و خداوند باری تعالی در این ماه میهمانی با مائده ی قرآنی از بندگان پذیرایی میکند.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۰۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

ماه رمضان بهترین فرصت برای آشتی و قرب به خداوند متعال است/ ماه رمضان بهار قرآن است

حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج گلستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در باب اهمیت این ماه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: ماه رمضان ماهی است که در آن به مهمانی خدا دعوت شده ایم ماهی که نزد خدا بهترین ماه هاست و روزهایش بهترین روز ها و شب هایش بهترین شب ها و ساعتهایش بهترین ساعتهاست.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای آشتی و قرب به خداوند متعال است.

یازرلو عنوان کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن است، ماه رمضان بهار قرآن است و خداوند باری تعالی در این ماه میهمانی با مائده ی قرآنی از بندگان پذیرایی میکند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه آزادشهر در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ترتیل خوانی قرآن کریم، بیان احکام، کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، بیان قواعد قرآنی با تاکید بر جهاد تبیین، کلاس اخلاق، جلسه هدایت سیاسی با استفاده از اساتید و سخنرانان شهرستانی، استانی و کشوری، محفل انس با قرآن با استفاده از قاریان مطرح شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی و در آخر تجلیل از فعالان قرآنی و سخنوران از برنامه های اجرایی این ناحیه در ماه مبارک رمضان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها