خبرهای داغ:
بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار از توزیع ۲۵۰۰بسته معیشتی همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) در بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۷۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

سرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در آستانه میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) توفیق داشتیم تا ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان را در بین نيازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای فقرزدایی و تقویت مولفه اجتماعی، سپاه ناحیه شهرستان بهار در نوروز ۱۴۰۱ با فعالیت ۳۷۳ نفر در قالب ۲۵ گروه جهادی فعال ۳۰ اردوی جهادی برگزار و اقدامات عام المنفعه را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: طی ایام نوروز تاکنون ۲۵ گروه جهادی در حال خدمت‌رسانی در مناطق محروم و تقویت مولفه‌های اجتماعی شهرستان بوده‌اند.

وی افزود:  توزیع یک هزار بسته معیشتی، ذبح توزیع گوشت چهار گوسفند بین نیازمندان، توزیع ۲۵ کمک جهیزیه و طبخ و توزیع یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در روستای حسین آباد برخی از اقدامات گروه‌های جهادی سپاه ناحیه بهار از ابتدای سال جدید تاکنون بوده است.

هندی‌ورکانه عنوان کرد: ویزیت رایگان ۳۰۰ نفر از اهالی روستای سیمین با حضور متخصص گوش و حلق و بینی در راستای تقویت مولفه بهداشتی، خرید یکهزار نهال به مبلغ ۴۸ میلیون تومان و توزیع آن بین آحاد مردم در راستای تقویت فرهنگ درختکاری، ساخت سه باب منزل برای محرومان، مشارکت بسیجیان در تعمیر و بازسازی گلزار شهدا و میدان اصلی روستای حسام آباد از دیگر اقدامات بوده است.

وی افزود: پاکسازی و جمع‌آوری زباله از محیط زیست شهر صالح آباد توسط گروه‌های جهادی با همکاری شهرداری، تعمیر و بهسازی و رنگ آمیزی جداول در مهاجران نیز از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی است که به صورت خودجوش در راستای تقویت مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی انجام شده است.

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) در بهار

انتهای پیام/

ارسال نظرات