فرمانده انتظامی چهارباغ:

دیدار با خانواده های شهدا، پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مأموریت هاست

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ ديدار با خانواده های شهدا را توفيقی الهی و پشتوانه معنوی پليس در اجرای مقتدرانه مأموریت ها دانست.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۹۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ امروز در دیدار با خانواده شهید «سعید ذوالقدری» ضمن تجليل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا گفت: واژه های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را بايد در نهاد مقدس شهيدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که اين افلاکيان خاکی با دل بريدن از همه لذت های دنيا پا در راه و هدفی مقدس نهادند و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگه داشتند.

دیدار با خانواده های شهدا، پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مأموریت هاست

وی شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش های دينی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دانست و افزود: ديدار با خانواده های معظم شهدا اقدامی ارزشی و توفيقی الهی است. همه ما همواره بايد قدردان فداکاری های شهيدان و خانواده  های صبور آنان باشیم که يکی از مصاديق این قدردانی، ادامه دادن راه شهدا و پاسداری از امنيت کشور است که با خون پاک و مقدس شهدا به ثمر نشسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ ديدار با خانواده های شهدا را توفيقی الهی و پشتوانه معنوی پليس در اجرای مقتدرانه مأموریت ها دانست و بیان کرد: این امر در قبال ايثار و فداكاری این خانواده ها، كوچكترين كار ممكن بوده و وظيفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده های معظم شهدا باشند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار